fotaframkallningens att vara eller inte vara

har nu i ungefär en veckas tid försökt framkalla kort på expert utan större lycka eller intresse från dom som arbetar där
mycket underligit tycker jag
när korten äntligen blev färdiga efter att varit 2 veckor försenade så var fokuset fel
men det var ju inget konstigt för "så brukar det ju bli med studiebilder"
hur ska jag veta det jag har 65 bilder + kopior som är helt värdelösa
fick nu ändå nya kort framkallade
problemet nu är att dom är utan kopior MEN jag fick även med dom värdelösa korten
summan är att jag har 65 kort som är användbara OCH 130 oanvändbara kort
jag har annat att för mig än att springa fram o tillbaka till expert. försöker ha ett liv och ett jobb utöver detta också
men det verkar ingen annan tro

så imorgon ska jag försöka ta min allra sista färd till mitticity och besöka expert för jag tänker inte sätta min fot där igen

när val allt detta är fixat så ska jag vara färdig med alla julklappar
ÄNTLIGEN!!!

nu vill jag bara fixa det sista här hemma så skulle allt vara underbart

har fått iväg alla julkorten också. stolt över mig själv

ska nog gå och sova nu, jocke har redan lagt sig, tittar på nåt pogram på 3an om någon som gör ett "kroppslyft"
ska bara titta lite mer sen är det nattnatt

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0