grattis

var och firade pappa i lördags han fyllde 60, så det var julbord hemma med massor av släkt (dom som iaf orkade bry sig att komma)
mamma o jag sprang som galningar med mat och grejer innan alla kom

igår firade jocke och jag jul massa mys, söt han är
skulle hämta ut paket på haga hallen för av någon anledning är det den närmaste utlämningsplatsen. måste väl finnas någon utlämningsplats i centrum tycker jag. men tydligen inte. började dugga på vägen men det tyckte inte jocke spelade någon roll så när vi väl varit där knallat runt hämtat paket o handlat o skulle gå hem så spöregnade det ju naturligtvis o blåste där till.. mycket trevligt, lr inte kanske
sjöblöt blev man iaf hade mys hemma sen kollade på "min bästa väns bröllop" lite kul skönt att bara få ta det lugnt o mysa, packade och gjogrde iordning för morgondagen

imorse åkte jocke hem till öland, var uppe tidigt. eller ja tidigt och tidigt vid 9 iaf bära ner alla grejer till bilen
så nu är han iväg, sist jag pratade med han var han nästan i jönköping så nu är det inte så långt kvar

sj håller jag på att städa, tänkte få lite ordning här inför jul
snart dax att äta lite med, få i sig lite mat
mamma kommer hit sen efter jobbet ska ut och kolla lite på stan. blir nog inte ensamna men det är smällar man får ta

ha det bra i jul!
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0