julkort

den envisa snuvan vägrar då ge med sig. att jag inte mådde bra imorse när jag vaknade är väl ingen underdrift
masade mig upp lagomt till reprisen av idol satt med täcket i fotöljen och gjorde imitationer av kevin tills jocke tröttnade på mig. inget ont om honom, killen kan onekligen sjunga, men det är nåt som inte stämmer. förlåt alla fans, förlåt

ungefär 3 timmar efter det ägnades till att leta efter dom första julkorten jag skrivit och lyckats förlägga ungefär samtidigt som dom var skrivna. lyckades dock hitta dom efter stort sökande. nu är iaf alla kort äntligen skrivan hela 13st tror iaf att ingen är glömd

nu är det iaf läggdax om jag ska orka med att jobba imorgon ledig igen på tisdag så det ska nog gå bra får vi hoppas

nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0