snö och vinter

var ett tag sen nu
har upptäckt att det är mycke roligare att läsa andras bloggar än att skriva i sin egen
tråkigt men sant

ska försöka få ihop någon slags sammanfattning av vad som hänt den senaste tiden

var och firade mormors 92 års dag. massa tjat hon trodde inte att jag skulle komma så hon hade gått och surat hela dagen för att jag inte ringt och grattat henne. mamma och jag var uppe på kil en sväng när vi väntade på att micke skulle komma med ungarna. var ju folk överallt tillslut. men det var kul mormor var nöjd men trött när vi åkte

har även varit långledig 4dagar som ägnades åt att göra absolut ingenting fick upp julgranen som mamma och jag vart och köpt fin blev den iaf mycket stolt över mig

har nästan köpt alla julklappar med har sett ut som tomtens julverkstad här ett tag med allt papper, snören och bjällror som ska på paketen innan jag är färdig men nun börjar det bli rätsida på det
är bara de sista julsakerna som ska upp, var och hämtade jockes julsaker för några dagar sen
han har väldigt mycke julsaker för övrigt

mamma var  här och hälsade på med, pappa var på julbord så jag tyckte att hon kunde komma hit, träffar henne inte så ofta längre

har jobbat ett tag nu tappat räkningen men det ska väl vara 4dagar inte så mycket i sig
men dagarna flyter så lätt ihop när man jobbar. är iaf ledig på söndag.
skulle till moster men hon var sjuk. funderar på om det ska bli att äka till hägne och åka pulka istället
beror ju helt på om denna snön kunde tänka sig att ligga kvar tills dess
men det får tiden utvisa

börjar nog tyvärr att bli förkyld, tjock i halsen
har inte planerat in det i min kalender så får försöka att undvika detta på alla sätt och vis

nu är det julklappsdax igen tror jag
sen är det nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0