fullt ös

då ska vi se. försöka få en sammanfattning av senaste dagarn

torsdag var jag ledig och då bar det av till begravning i grums, råkade låna jockes bil för att åka dit. massor av tröga tanter som nödvändigtvis ska envisas med att köra 60-70 på 90 väg. stanna hemma. ork med er.
var en jättefin begravning, tycker så synd om er. tänker på dig och gör allt för dig det vet du
träffade des och hennes mamma där. var längesen jag såg någon av er.


fredag var en sjusovardag vaknade runt 11 där nån gång, underbart att få sova ut. bra när man är förkyld
hämtade flygbiljetterna på resia iiiiih åker snart underbart
var och t lunch/frukost på melkers pasta med biff o pepparsås någonting
smakade väl hyfsat iaf
hittade äntligen byxor till jocke med. första försöket på dress man blir för varmt med jeans när vi åker
byxorna var visserligen på nåt fars dag erbjudande men skit samma
marcus kom och skrämde skiten ur mig medans jag väntade på att jocke skulle prova färdigt
köpte en lite fars dag present till pappa också, är ju inte hemma på fars dag. förlåt pappa

jobbade på kvällen massa massa bord. blev lite mycket där ett tag men det löste sig till slut. DÖ.
slutade efter 11 ba,bblade massa med mamma när jag kom hem
jocke gjorde riktig varmchoklad mumma vad gott det var

idag har jag varit och panik handlat saker som ska med på semestern. tror jag har allt, saknas tandborstar bara
tror jag
äntligen tagit tag i mig själv och diskat de stora diskberget som funnits
herre gud va grejer
ska nog försöka ta en sväng med dammsugaren innan jag börjar jobba

ha det bra
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0