jaha

..då sitter man här igen då, skitig och jävlig

har nåt som antagligen en gång var mat upp till armbågarna (mindre glamoröst)
va något så otroligt mycket att göra idag överallt och hela tiden
helt plötsligt var klockan 22 o det skulle stängas. likförbannat skulle sista efterrätterna ut 2250
men så är det.
fick helt plötsligt tid att andas och allt blev mycket enklare. för en stund iaf

hade tänkt att ta mig till jobbet vid 10 imorse men när jockes klocka ringde vid 9 kändes det inte lika självklaart längre
skullle baaara sova lite till och börja jobba lite innan 11
trodde jocke skulle ringa och väcka mig men det trodde tydligeninte han
vaknade 1050 och kom på att nu skulle jag ha börjat jobba
skit
kommer då äntligen dit 1110 ser väl antagligen ut som hej kom och hjälp mig och låter som en kråka
mallin skratta iaf gott åt att kuddavtrycket fortfarande va kvar i ansiktet på mig när vi bytte om
inte mitt fel heller
knölig kudde, så d så

men nu är det sovdax för imorgon ska vi göra om allt ihop igen
underbart

nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0