läggdax

ja happ inte mycket som händer nu
jobbjobb och åter jobb. blir sviiiin mycket den här veckan med trämässan som är. men det går nog bra

borde nog eg. gå och lägga mig nu börjar vid 10 imorgon. men orkar inte göra mig iordning. funderar över att somna på soffan. men det känns inte som eett alternativ just nu.

var ledig i söndags. åkte till hägne på lördagsnatten så vi skulle få mer tid där skönt eftersom det är så tyst och lugnt.
pulsade runt i stora vinterdunjackan och satte ut belysning ungefär överallt som vi dade köpt
blev riktigt stolt för snyggt blev det
hade köpt en god jul/välkommen skylt/spade också som åkte upp utanför på väggen. stolt över oss

va till mamma och pappa och åt mat. vi hade ingen mat med oss så tur var väl det.
tycker om mammas mat. duktig hon;)
hittade en gammal stekgryta i källaren som jag tänker sno dessutom
efter att den blivit rengjord, för ren var nog det sista den va nu iaf.

vill klippa och färga håret dessutom. men för det behövs pengar och det var nog det sista det var gott om just nu,
jul dessutom så får se hur länge jag orkar skjuta upp det.
vill köpa massa massa julklappar med. julsugen!
menmen vi får väl se vad det blir. har börjat klura lite va vad det ska bli


ska nog försöka göra jocke sällskap o sova lite
kan vara en bra ide

vem vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0