läggdax...

..ser tillbaka på dagen

jocker har gått och lagt sig nu så det är bara jag och allå allå emliga armen vakna just nu, snart naattnatt

åkte på en impulstripp till ikea idag
och impuls var det o dyrt blev det. gick o plockade lite här o lite där, o allt slutade under 1000lappen.. ÅNGEST
blev lite julgranspynt (allt som behövs nu är en julgran)
en lampa till vardagsrummsfönstret, en matta o en massa tvål o skit

börjar kanna det lite lätt ensamt, saknar att ha någon o babbla skit med.. någon att ringa, men men får väl se hur det blir med det. saknar  så kallat "tjejsnack" lr bara att träffa någon o shoppa

har väl kanske mig själv att skylla. förlåt.
vad nu det betyder
söker inte att någon ska tycka synd om mig om nu någon tror det. men ibland är det bara tomt


vill att det ska bli snö, vill åka pulka. blev ju inget i vintras.
min pulkabacke väntar på mig.. hihi

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0