ledighet?

har en sådan här varannandags ledighet nu

i fredags var slapp o slö dag sov helt underbart länge, tyckte kanske inte jocke som var vaken men det tyckte inte jag
var till melkers och åt frukost/lunch där kollade runt lite på stan. kändes dock lite hopplöst för pengar finns det inte överdrivet med. köpte dock en bok på lagerhaus (stava) "den som inte tar bort luddet ska dö" helt underbar ett måste att köpa
va hem igen och slappade ännu mer
pratade massa med mamma som åter igen har lyckats tappa bort julgardinerna. fick för mig att jag skulle byta gardiner så 2200 var det bara fram med trappstegen och rycka ner gardinerna i sovrummet och upp for julgardinerna mycket trevligt

lördags dammsögs det innan jobbet mattorna for överallt
var väldigt lugnt på jobbet kom på ,på kvällen att det var lördag trodde det var tisdag lr nåt.
men efter den onsdagen o orsdagen är ingenting mycke längre

söndage sovs det massoor. var till fontana och åt mat. orka göra mat handlade liten en sväng lr snarare en ganska lång sväng
kallt som bara busen ute
somnade i fotöljen en sväng innan jag skurade golvet jocke undarade vad jag höll på med och om jag var sjuk
men icke
suttit och skrivit ut lite kort från datorn nu. mamma ville ha
jocke ligger och skrattar som en galning åt erik o mackan på 6an
lite komiska kanske dom är

imorgon är det jobb  o sedan ledigt tisda onsda torsda
Unnnderbaaart skönt längtar
får se vart vi tar vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0