pain..

..i benen
 har jobbat för första gången på nästan 1½ vecka nu o det känns vill jag lova
ont som bara busen gör det
foten är fortfarande inte bra efter flyget heller. vet inte riktigt vad jag lyckades med där men nåt var det iaf
är en "kött skada" lr vad jocke förklarade det som. det är inte benet utan i fettet det sitter om det nu hade funnits nåt på foten;p

funderar lite, jag vet at dom säger att det inte är nåt det finns inga förändringar
men ändå att vänta till januari att kanske vet
o säger dom inte så till alla då?hur många klarar sig som dom sagt att det inte är någon fara.fanfan
vill inte

nå, ska lägga mig nu,sova, ska upp imorgon o härja lite
få se om vi åker till hägne imorgon kväll lr inte. vore skönt o komma bort lite igen
kunna höra hur tyst det är.. underbart

nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0