semestern

i eftermiddags kom vi då hem till karlstads flygplats. har haft en underbar vecka på playa de las americas (ber om ursäkt för alla felstavningar;P) på teneriffa. har varit så varmt och skönt.
har äntligen fått en gnutta färg på kroppen ett litet framsteg iaf. har  dock massor massor och åter massor av sand kvar i hårbotten som vägrar att försvinna efter en mindre sandstorm i mådags när vi skulle sola det sista. sand överallt.
fått tag på lite ny kläder med. skönt, behövde lite nytt, kostade inte allt för mycket heller

var upp till vulkanen teide och kollade på en bussresa. vill göra nåt när jag är på semester. inte bara vara hela tiden. var även till pouerto de la cruz dit jag var nar jag var 3 och 5. va kul och se det var så likt sig men ändå inte.
helt underbart att se

kom då till karlstad gråått trist, och nåt så grymt kallt. 3 grader ungefär istället för dom nästan 30 grader vi var vana vid
fick ringa efter taxi eftersom de 2 som stog där redan hade åkt. den som designade karlstads flygplats kan inte ha haft alla hemma. för att bygga  en flygplats så liten och sedan klaga på att den är för liten..?humm. nog om det för denna gång men kommer återkomma var så säker

kom iaf till slut hem. var så underbart och stort
min älskade fotölj hade äntligen kommit hit. mamma o pappa hade varit hit med den när jag var borta. sitter och myser i den nu.
allt det stora och underbara har däremot försvunnit nu när jag rivit ur hela resväskan över ungefär hela lägenheten
så imorgon får jag väl städa igen.
måste även byta däck på bilen, lr snarare jocke måste men jag följer väl med. ka handla också har absolut ingen mat. ska tvätta bilen med. ska få pengar för en tvätt eftersom den blivit skitig under byggarbete.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0