snuvig

.. nåt så grymt. ork med det här


jobbade iaf förmiddag idag skulle ha micedag och möte, gick väl sådär, (typ)
massa att göra
mötet skulle jag väl mer kalla för en bluff, men vis inte mitt problem, jag ska ha semester!!
resten kan vi ta sen..

va för lite folk i serveringen med så snäll som jag är (haha) hoppade ja g in där en sväng o körde baren
ledighet är överskattat har jag hört;P

pratade lite med ussebusse jeanette med,
hade köpt ny spis petter stog och svor för att hon inte lyssnade på henne
förlåt petter;)

hann iaf hen en sväng på min lediga dag, dammsög hela lägenheten hann tyvärr inte skura men skiten ligger väl kvar till en annan dag
plockade lite i garderoben måste måste få ordning där
men det var iaf en början

nu ska jag försöka få i mig den sista apelsinjuicen, surt sa grisen.
men nyttigt har jag hört

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0