det värker

har världens benvärk, är helt otroligt att man kan ha så mycket benvärk egentligen, vader, hälsenor hela skiten. kan kanske vara att jag sprungit i högkklackat några dagar nu, lr att ja inte jobbat på 2 dagar, lr kanske att man inte ska ha nylonstrumpor på sig när det är 5grader ute. kommer antarligen att skylla på alltsammans, för finns det något jag verkligen hatar så är det nät det kryper i benen nått så otroligt mycke. måste hela tiden sitta och sparka i dom. men det kanske är för att jag var ett benvärksbarn när jag var liten. vem vet.'
nog om detta. idag var det praktikantdag, en liten go tjej som gick i 5an. dock förstår jag inte varför man ska ha praktik i 5an. du har inga yrkesrelaterade val att göra lr liknande. dessutom fick hon ju absolut inte göra någonting, pga försäkringar osv. inte använda knivar, inte stå vid spisen, ugnen, allt känns lite onödigt då. men hon fick mäta och greja så tror att hon var nöjd när hon gick.

färjestaf vann idag med, gott. bryr mig kanske inte så mycket men är väl kul för dom.
nej nu har jocke satt på nån krigsfilm och gått och lagt sig. tror det är hans sätt att visa att det är lägg dags. eftersom jag verlkigen harar såna filmer och får mardrömmar av dom (vilket han vet). så  nu blir det nattnatt ha en fortsatt revlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0