en enkel kväll

den huvudvärken, den huvudvärken.. finns nog inget värre tror jag. kommit på nu att det antagligen är spänningshuvudvärk. jag behöver massage, någon som vet någon som är bra?
vad som kanske är ännu värre är ju dessutom att jobba med det med vispar, ugnar och jag vet inte allt som låter. gav väl med sig lite till slut iaf. måste komma ihåg att ta med mig dom nya skorna till jobbet känns i rygg och knä när man står för mycket. funderade ettag på om det var benhinnorna som gjorde ont  idag, för been blir inge roliga, men har ju aldrig haft problem med det förut.. humm
usch vad sjuk jag måste låta nu då ;p var inte riktigt meningen kanske.

imorgon är det ledighet som står på schemat iaf. och det ska bli så underbart. blir nog en sväng till stugan imorgon, tänkte tvätta lite, tycker ju som sagt inte om tvättstugan som finns i huset. undrar om det går att hänga ut tvätten lr om det kanske är för kallt, det märks väl kanske imorgon.

nu är det iaf snart sovdags, fet o go som jag är efter hamburgarn jag just klämt i mig, mums =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0