ojojoj vem vann, dåe?

gissa vem som då blev blåst av sina lunchdater... jo jag! satt där snällt och väntade på att jocke skulle ringa och när han väl ringde så var det för att säga.. "vi har redan ätit och jag fick inte tag på dig så jag köpte ingen mat till dig".. humm.. morr säger emma iaf. blev varma smörgåsar till lunch istället, inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men det gick bra iaf.

blev inte så mycket jobb idag, vi är ju tydligen en av få om inte den enda restaurangen som  inte visar hockey idag och det betyder typ - inga gäster. lugnt och skönt.
slutade vid 9, var hem och pratade lite med mamma, stackars pappa fick inte se på hockeyn för han skulle köra hem farmor, mammas reaktion på det var "är det hockey, jaha.."
var i vilket fall iväg till arena för att se dom sista 8 minutrarna (vet att det inte heter så egentligen) där och se färjestad ta guld,efter det bar det av till casanova, där vi konstaterade att erik hade lika underkläder som mig (låter kanske inte så kul men det var det vill jag lova) och slutligen munken där jag aldrig varit förut, trevligt att även emma kom med dit också.

nu ska det bli ett försök till att sova. får se hur det går med alla fbk-fans som tutar och skrålar. som tur är så kör dom inte lika mycket som förra gången iaf, denna gång tycks dom ha bytt från min gata till östra torggatan så lite sömn kan nog utlovas.
om inte tinitusen från kalles radiomasaker sätter stop för det, sprängda högtalare ska inte sättas på max. det är inte nyttigt för någon!

nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0