packelipackpack

gårdagen blev väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. ingenting ville sig riktigt som jag ville.
ingen lust att packa ingen lust att plugga. helt depp helt enkelt.
fick springa in och jobba innan och efter franska igår också, gjorde mig väl inte så mycket egentligen, några timmar extra har väl ingen dött av.

idag däremot känner jag mig lite mer motiverad. var iväg och handlade lite mat och sen var det tvätt som gällde.
ska visseligen tvätta till helgen i stugan men det kan vara skönt att göra något mer än att tvätta när vi är där dessutom.
så nu känner jag mig lite duktig
hade ett litet packrejs förut också. är så trött på alla kaartonger som gapar tomma, dessutom tror jag att jag får med mig fler senare, dom tar en sån onödig plats

var ju som sagt och handlade förut (handlade på konsum) det lite intressanta är ju att dom prispressar nu för att hänga med ica när dom sänker varor till höger och vänster. tyvärr så pressar även personalen på servisen, har alltid tyckt att dom är korta och otrevliga men idag nåde dom nog höjden av lathet. stog och betalade när jag får svaret av kassapersonalen - du har kvittot där om du vill ha det. och där pruttade det upp ur maskinen. enda problemet är ju att maskinen är inte gjord för att jag ska ta kvittot, det går inte att riva av det åt det hållet. så jag får helt enkelt stå där och slita i min papperslapp menans han tittar på mig och undrar varför jag inte gått än så han kan börja med nästa. vad är det här för latheter konsum??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0