saker

humm.. just kommit hem, har varit med mamma och pappa en sväng till bergvik för att köpa skor till dom fick mig ett par gumpaskor själv också dessutom. 3 betala för 2 är en mycket smart sak. måste vara en kvinna som kommit på det ;p

har nu äntligen fått lite ordning på det här med packandet med undrar om jag kan hitta mina två halsband som mystiskt försvunnigt. skulle nämligen vilja ha dom snart. inte lätt det här.
ska iväg på franska nu, börrjar om en halvtimme ska bli lite kul faktiskt, men är väldigt sugen på att fortsätta pack. vill bli av med skiten nu och få bort allt, men får fortsätta när jag kommer hem.
behöver nog något fler kartonger också

tydligen räcker inte dessa ..
finns bara två orsaker till detta
1 jag har för mycket saker
eller
2 jag har för lite kartonger
tror på det sistnämda faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0