vart tog sola i kalsta vägen?

är ju ledig imorgon helt underbart, lr ja ledig ska iväg på franska på kvällen så lite plugg blir det väl antagligen.
resten av tiden får vä lägnas till packning lr något liknande.
gjorde ett tappert försök till att dammsuga idag men det var lite svårt med alla kartonger överallt, men lite damm försvann nog iaf. känns lite skönare iaf. skulle vilja skura också men det får bli en annan dag, iaf ta kökk och badrum. av någon anledning är det där det sätter sig mest, usch me dont like.

undrar lite vart solen tog vägen idag. den bara försvann lite trist. jag vill ha sommar och sol, uteserveringar och sena kvällar i ljummen luft. ge mig. nu på en gång.

från det ena till det andra så skulle ju mamma opereras idag. så iväg bar det till arvika. pappa körde iväg henne. väl där betalad,blodprovad och satt i väntrum fick hon reda på att läkaren var magsjuk och att operationen var inställd. heja bravo, så där sitter mamma ensam i arvika och pappa halvvägs till k-d.  för dom som känner mig ganska väl så vet ni också att det inte går några bussar till mina föräldrar, så hennes alternativ var
1. ta bussen "hem" vilket betyder en promenad på ca1 mil
lr
2. buss till K-d och diverse stadsbussat till jobbet
mamma valde som sagt det senare alternativet, förståligt nog
stackars mamma

har äntligen hittat min gammla mobil också, min nu varande ska ju skickas iväg på eventuell lagning då siffrorna inte fungerar som dom ska mest 3,6 o 2. vilket är jättesmidigt när man ska skriva sms, lr inte
a,b,c,d,e,f och m,n,o är ju bokstäver som man aldrig använder
mycket störande är det iaf
nu återstår det ju bara att se  om det är någon slags låsning på den förra. då kan det bli lite klurigt.
stackars min lilla lila älskling.
men men inte mycket att göra åt. känns lite onödigt men sånt är livet

nu är det iaf natt natt
hoppas solen skiner imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0