sola skiner i karlsta ;)

glömde ju berätta om att min älsklingsgubbe hade städat lägenheten när jag hade kommit hem igår. snuttegubben min, glad jag blev. =D

hade även väldigt svårt att sova inatt, eftersom jag inte orkade göra nån mat innan jag gick och la mig, typiskt mig.

idag far det full fart, jocke drog iväg och spelade squach med erik på morgonen.sen var dom snälla och kom och hämtade mig för att äta lunch på blå,färsbiff, rårörda lingon och stekt potatis. var väl hyffsat iaf sprutade olja ur potatisen, men det är väl kanske inte så lätt ;p
gick och drog lite på stan,  var så skönt väder med, helt lycklig :)
var iväg  och lämnade lite grejer på solareturen, tömde jockes föråd och åkte iväg till kil och bara hade det gott. ska lägga upp lite bilder sen, men har inte orkat plocka ur dom ur kameran än, opss ;p

jocke lagade även massa god mat idag idag så jag har blivit riktigt bortskämd, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0