en påsk med vackert väder

har inte blivit så mycket bloggat på sistonde, istället blir det lite bildblogg så att ni slipper ni mitt eviga förklarande ;p


helt underbart väder..

..solen skiner och det är alldeles underbart


..se bara vad solen värmde  skönt

var hemma hos mamma och pappa under påsk, gjode ett fint påskträd och ja det är fortfarande snö kvar hos dom


..kom 2 söta påskkärringar också, här är mitt söta kusinbarn ellen..

..och hennes kompis linnea. söta är dom iaf!

pappa och jocke byggde räcke på den nya verandan.

mamma rensar "slom", jag trodde att det var ogräs men tydligen var det en fisk, luktade gurka gjorde den iaf;p

så det var slutet på min lilla bildblogg för idag
håll till godo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0