sol sol

har nästan just kommit in, ska bara mellanlanda lite innan jag rullar iväg till jobbet.
har haft en heldag på stan, lr ja snarare en halvdag kanske, klockan är ju inte så mycket egentligen
jocke och jag hade gett oss fan på att vi skulle köpa korvar på torget, dom har ju någon sorts europeiskmarknad där.
så vid 10 var vi där och nog behövde vi armbåga oss fram lite då med, men korv det blev det.
blev en lite sväng på stan sen, har fått för mig att jag vill ha en gråaktig kavaj av något slag som vår/sommar jacka. men tyvärr hittade jag ingen som var snygg, påminde lite om en liten låda i dom. men snart så hoppas jag att jag hittar en iaf

fick även träffade des och veronica på stan och åt lite lunch på napoli med dom. massa massa pizza och pommes. gott gott var det iaf.
duktig som jag är så snubblade jag ju halva vägen tillbaka in till stan, men det får jag väl bjuda på då. ;p
blev lite bråttom tillbaka in till stan för att titta på dansuppvisning, lina skulle dansa på soltorget. gud vad duktiga dom är. stackars ungar bara som  fick skutta runt barfota bland allt glas som låg där.
ikväll hoppas jag på att det blir stugan skönt att komma bort lite från allt brumm braumm åkande som blir när det blir varmt ute..
kanske tom kan sola lite imorgon, vem vet..
ha det bra i solen iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0