flytt o pack o stök

jocke sitter och klagar på att jag är dålig på att uppdatera, kanske stämmer i visssa fall men det tänker jag inte erkänna ;p
idag var packdagen med stort P. vi fick ett litet ryck och det kändes faktiskt skönt, tyvärr blev ju inflyttningen uppskjuten X antal dagar men vi kommer förhoppnings vis klara det iaf. börjar längta härifrån lite nu, vill in i det nya.
blev en sväng till våxnäs också, ena vaktmästaren gömde sig på toaleten när vi kom i på"vaktmästeriet". humm såg vi verkligen så läskiga ut ? humm
fick iaf till slut tag i en så nu är det mesta där borta klart
dessvärre lr det kanske är fel uttryck så tar ju nästa hyresgäst den förrän 1 juni. känns ju lite jobbigt när allt är klart

måste köpa massa födelsedagskort imorgon, upptäckte att det var väldigt många kusinbarn som fyllde år helt plötsligt. bl.a oscar som är mitt äldsta kusinbarn, blir stor pojk hela 14år, min lilla bebis ;p
lite läskigt att det bara är 7 år mellan han och mig och hela 20 år mellan hans pappa och mig, humm kan det finnas en viss generationsklyfta här måne? känns lite så. min lilla pojk iaf gammelkusinens lilla snutt ;p
förlåt oscar att jag skämmer ut dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0