varför?

nog var det vårkänslor i luften idag, solen skiner varmt och skönt. uteserveringarna har poppat upp som små svampar ur asvalten, mysigt värre. men än tänker jag inte sitta på en uteservering och frysa arslet av mig. får allt vänta lite tills den riktiga värmen kommer.
åh vad jag längtar, kommer bli en supersommar känner jag på mig

köpte nåt riktigt töntigt idag, eller egentligen var den rätt söt men helt onödig. iaf så var det en smyckes hållare formad som en hand som man hänger på fingrarna. lite söt var den allt.

den stora frågan för dagen är nog "varför stänger affärerna i centrum 2000 och 2100?"
slutade min franskkurs 2100 och var så grymt sugen på glass, drog en rövare och hoppades på att hemköp stängde 2200, vilket dom naturligtvis inte gjorde.
missade det precis så det var ju bara att knalla hem. mamma gjorde ju inte saken bättre genom att tjata om att hon skulle äta semlor, suck
förstår inte varför det ska vara så svårt att ha öppet till 2200, kan ju inte bara vara jag som tycker så, lr?

städade som sagt idag också, blev mest att plocka men har get mig fan på att jag måste dammsuga imorgon. behövs. dock fick jag för mig att pyssla lite,  så alla mina pysselsaker ligger på golvet. jocke däremot var inte riktigt lika pigg på att mina pysselskaer ligger över halva golvet

själv tycker jag inte att det är så mycket att gnälla över, det går ju fortfarande att kliva över ;p

funderar över om man inte skulle kunna börja packa lite smått snart, iaf börja lite

det skulle behövas lite fler kartonger som såg ut såhar..

istället för kartonger som ser ut såhär. det är väldigt många kartonger som är väldigt tomma.


blir en liten ego bild idag också
jumper vero moda
halsband gina tricot
sjal H&M
kjol monki
strumpbyxor (Wera vang lr vad nu det heter från åhlens är dom iaf)

och ja det är knästrumpor, till mitt försvar vill jag säga att det var kallt på kvällen och då måste man ha strumpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0