valborg

orkade inte göra någonting ikväll alls. mest suttit framför tv/dator. men det var rätt skönt det med. gjorde omelett med advokado, paprika, sockerärtor, fetaost ganska stolt över mig att jag ändå fick ihop något att äta ;p


måste ha lite showroom också på senaste shoppingen. jag och lösa pengar går inte riktigt ihop, dom bara försvinner ;p





köpte den här klänningen idag, vet inte riktigt när jag ska ha den, men den var lite gullig. får hoppas på att sommaren kommer snart så den får användas lite.

hittade även en snygg kavaj på vila som jag tror att jag vill ha, men vi får se. måste ha smakråd,någon?

fortsatt trevlig valborg allihop

Kommentarer
Postat av: dess

jag skulle med behöva en skönhetsbibel ! HAHAHAH ! shit vad bra! :D värry najs klänning baj dä väj :D

2009-05-02 @ 23:31:44
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0