de bra dagarna uppväger de dåliga

sitter och skickar kort till des och herregud vilken tid det tar. förstår inte. dessutom kommer ju inte alla fram. mycket förvirrande det här.

iaf, var ju som sagt ledig igår och trevligt var det. var iväg på en myskväll hos desiree, träffade många goa tjejer carro, lina, veronika och jossan och gud så kul vi hade, var många fniss/skratt som kom under kvällen. det var längesen jag hade så roligt, tack tjejer


endel dagar har ju dock sina baksidor, dagen har varit rätt seg, tillslut drog jocke iväg med mig till stugan, var faktiskt skönt att komma iväg dels hade jag blivit helt helg galen av att sitta hema eftersom det ser ut som skrot här och jag inte orkar städa, dessutom är det så tyst och skönt där. lite fåglar som kvittrar. kan skatta mig lycklig som kan välja att åka dit när jag vill.


imorgon är en ny vecka med nya tag, måste verkligen få lite ordning i mitt lilla kaos. mamma ska dessutom opereras och det känns skönt att det äntligen ska bli gjort och att hon förhoppningsvis kan må bättre. vi får hoppas så
har även franska på torsdag det börjar ta sig lite nu. det känns skönt att göra något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0