vår?

sitter och väntar på att jocke och erik ska komma tillbaka från squorsen (stava?)
ska iaf äta lunch då, är hungrig som vet inte vad.
var och solade en sväng idag när jocke åkt, nya rör och grejer tycker sånt är lite läskigt för man vet inte riktigt vad spm händer under tiden man solar kanske blir knallröd, lr inte. det märks.
naturligtvis så har det börjat spöregna ute, vart tog mitt fina vårväder vägen???kom tillbaka med en gång.

igår var en hopplös dag på jobbet, inget gick som jag ville, men men.
imorgon ska jag iaf hem till mamma o pappa skönt och få träffa dom lite faktiskt.

funderar på om jag ska dra fram lite flyttlådor och börja packa lite medans jag väntar, humm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0