heja mig

detta med pluggandet går ju katastrofalt bra måste jag ju säga, och då har jag inte ens börjat än.
letar efter schema på internet och scheman finns det ,en si sådär 5-8 stycken. vilket är mitt? humm måste leta efter kurs nummer, kanske löser det hela.
ringde även till universitetet idag, eftersom jag är borta hela nästa vecka så ville jag veta om det är något speciellt som kommer skickas ut då (typ schema!) smidigt nog så har alla som har hand om turismpogramet semester och återkommer på måndag, just det måndag och då är jag på kreta, lyckat!
men får iaf prata med en mer eller mindre motvillig receptionist som inte alls har så stor lust att prata med mig vilket slutar med att hon kopplar bort mig mitt i att hob pratar med mig. heja bravo!!
som sagt detta med pluggandet går ju katastrofalt bra, hur ska det då gå när jag börjar?

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du och Jag, två vilsna själar på KAU, mycket spännande ;o)

2009-08-11 @ 14:24:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0