tomhet

det är svårt att sätta ord på det här faktiskt, har väldigt svårt att bestämma mig om det är bra lr dåligt, om detta skall stärka mig lr sänka mig. enda sättet jag kan förklara det på är att det känns tomt, det är tomt i mig. jag är inte neutral, jag är genomskinlig och allting bara rasar igenom mig. egentligen kanske jag inte mår bra det är iaf vad mina ben talar om för mig, återigen har det tagit skepnad av prickig korv. tajmingen är slående bra måste jag säga. och på något sätt känner jag mig utnyttjad, inte nu men en tid tillbaka och det gör mig äcklad, äcklad över mig själv. att jag trodde annat.

innerst inne vet jag att det här stärker mig, tillslut. kanske inte just nu, men senare. precis som förut. det kommer bara att ta ett tag.

blev inte riktigt det inlägg jag hade tänkt, men det blir det kanske inte aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0