24 timmar

det är egentligen inte konstigt att jag är slut, på något sätt så har det varit mycket dom senaste 24 timmarna. igår var det balkongmys inpå småtimmarna, vi hann även hälsa på igelkotten rudolf som var ute på en kvällspromenad och blev lite förvirrad på bron, stackars rudolf!
mycket trevligt var det iaf. bamse och lille skutt kommer aldrig att vara sig  lika ;p

idag blev det en sväng till ikea, skulle kolla på hyllor, lampor och ljusstakar, blev dock inget av dom. snor en hylla från mamma och pappa istället (ops) ;)
sen blev det utflykt, lr ja utflykt och utflykt. den långa och TRÅKIGA vägen till grums. satte blommor hos farfar som fyller år imorgon. sen körde vi nästan vilse påväg till preem i vålberg. var väl inte mitt fel heller ;p



nu laddas det även inför kreta, inte länge kvar nu och jag längtar ÄNTLIGEN!!

snart,snart är jag där

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hahaha världens bästa inlägg! Speciellt om Rudolf, Bamse och lilleskutt! Men du glömde Pingu hahahah

2009-08-07 @ 14:16:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0