helgen (i korthet?)

har egentligen haft en helt underbar helg men helt plötsligt gick luften
 ur mig och jag orkar ingenting.
vad är detta??

fredag
välkomst fest på blue moon bar, blev lite åka fram o tillbaka haga, konoparken och hem hit. men varför inte
markoolio och alzasar (allt ser helstavat ut men men) uppträdde de sistnämda såg vi dock inte blev alldeles för mycket folk och alldeles för lite att "göra" istället blev det en hamburgare på bk. men inte klagar jag för det.
god och näringsriktig mat tror jag att det kallas ;p
mötte upp jocke sen och vi började vandringen hemöver.
något som är grymt överskattat är iaf regn. varför, varför ska det regna så?jag förstår inte

lördag
var oförskämt pigg när jag vaknade om jag får säga det själv
tvättid och jobb var det som stod på agendan
men när den 5 och 6 tvätten skulle hängas upp kände jag en lite lätt panik. vart ska man göra av all tvätt?
överallt och ingenstans hängger det nu iaf tvätt som måste tas omhand om snart. usch. men rent blev det iaf.
sen bar det av att jobba, mycket att göra men det gjorde mig faktiskt ingenting. trotts att det körde ihop sig lite då och då. fick ju dessutom prinsbesök, så varför klaga ;)

söndag
var ledig själv idag eftersom jocke jobbade. så jag snodde åt mig bilen och åkte till kil där mamma och pappa var. tog upp både potatis, lök morötter. hihi skoj skoj. var även iväg och plockade lite kantareller. men dom gav vi bort ;p
underbar dag var det iaf
nu sitter vi och kollar på "sagan om..ringen"?? sista filmen är det iaf som jag inte kan komma på vad den heter. men men
har tappat all ork, frisk luft är inte nyttigt.

planerna för imorgon är fortfarande lite luddiga. men städas och pluggas ska det iaf göras. har ingen skola imorgon så det gäller att passa på. på söndag kommer det folk varesig det är rent lr inte.
det ska även byggas flotte imorgon men när och hur är fortfarande ett mysterium för mig.
eventuellt kanske det även kan klämmas in en liten tur till ikea,vem vet?

andra planer för veckan är att mamma och pappa ska komma hit och hjälpa till att sätta upp lite grejer här så vi får upp lite saker på väggarna

vi får väl se
fint får vi hoppas att det blir

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0