början på veckan

hejsan hoppsan
här sitter jag och kinkar över att det är dålig uppdatering och grejer när jag inte äe bättre själv;p fy mig
MEN..
jag har en ursäkt, det är egentligen inte för än nu som jag har haft tid.
jag har ju trotts allt börjat skolan. så det så.
inte för att jag har mäskt av det så mycket, men jag har ju trotts allt börjat. med en hel halv föreläsning, typ
men det finns ju andra saker att göra så som rundvandring på skolan, nollning på balkongen, "nollningsfest" på nöjes och då sedan såklart själva nollningen;p
igår jobbade jag, blir inte så mycket jobb nu som förut. för när pluggandet drar igång så är det nog lika bra så.
men faktiskt så känns det väldigt bra att börja plugga än så länge, mycket trevligt folk så det bllir nog inga fel ;D

måste bara vara lite, bara lite negativ. JAG HAR ONT I KNÄT, vad har jag gjort? vad,vad,vad? jag har då ingen aning. ont, svullet och blått är det iaf. misstänker nöjes skarpt. fast det kan ju också bero på att jag inte jobbat på länge och att jobb+nöjes=överansträngt knä. jag undrar jag!


undrar vilken "pluggare" jag är



humm, jag undrar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0