hemma från underbara kreta

nu är vi hemma från kreta, helt underbart har det varit. ingen stress, bara njuta. att verkligen kunna lägga undan den kända svenska stressen och bara slappna av är helt otroligt.
blir lite bilder senare, när vi kommit iordning här hemma.
mamma och pappa kom iaf och hämtade oss på flygplatsen (flygplatsen som jag fortfarande blir mycket frustrerad över) sen bar det av hem. blev att vi knallade iväg och köpte pizza sen, tyvärr fick jag fel pizza och upptäckte att jag inte alls var spec. sugen på mat över huvudtaget. men men frukkost imorgon!

imorgon börjar mitt liv som student och ärligt talat är jag skiträdd,vad har jag gett mig in på?
ska vara på kau vid 1300 imorgon på upprop (?) men ska möta patricia vid 1100 på torget, måste fixa en nollnings t-shirt eftersom nollningen börjar imorgon, tyvärr jobbar jag tisdag men det är inte mycket att göra åt!

måste lägga upp detta liv jag gger mig in på nu bara lite praktiskt med, får bli att skriva lite listor, det gillar vi ;)
usch vad nervös jag blir

jag är röd, jätteröd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0