vad åt katten?

katt åt linjal, blev mätt
japp, den nivån låg kvällen på. inte mig emot iochförsig (heter det så?) men så ni vet


tydligen fanns det inget vaccin mot svininfluensan heller, humm vad hände med den stora nödvaccinationen som skulle göras av hela sveriges befolkning? måste man inte ha vaccin då. jag inte veta jag!
tanten på infektionskliniken dumförklarade mig iaf och sa att det enda man kan göra är att undvuka stora folksamlingar och tvätta händerna ofta. hallå jag ska åka flygplan till kreta under högsesong, kan der bli mer klaustrofobiskt än så, blir att ta helikoptern dit istället! pucko

hann iaf med en liten städtur innan jobbet, får fortsätta med den imorgon, I need a vägghylla!

slagordet för idag blir
we hate telefonköer and we love shopping ;D
så sant som det kan bli




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0