ytterligare en värdelös dag i telefonkö

en helt perfekt dag.. sitter i telefonkö till infektionskliniken, helt värdelöst om ni frågar mig. men det är väl smällar man får ta när man skall åka utomlands. måste man vaccinera sig mot svininfluensan om man ska åka till kreta? humm frågan är ju om man vågar chansa, risken finns ju att man inte får åka med planet hem. som sagt, värdelöst!


något annat som är värdelöst idag är mitt humör, varför vet jag inte. men värdelöst är det iaf. skulle behöva en ordentlig tur på stan. ni vet en sån man brukar göra när man är på semester med mamma, när man måste gå upp till hotellet för att lasta av. men nej, icke sa nicke. det har vi inte råd med. punkt!
sitter istället och gottar mig på forever 21. på gud och alla fina klänningar och jackor dom har. billigt är det ju också, typiskt!

får nog bli att städa lite istället, inget kan ju få en på bättre humör än att städa ;p


Kommentarer
Postat av: Patricia

Tur på stan?! JA tack! =)

We don´t love telefonkö, we love shopping!! =D

2009-08-03 @ 13:54:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0