att plugga eller att inte plugga

var ju som sagt på hockey igår, min stora fråga (och bevis på mitt stora hockey intresse)är: är dom gröna och vita eller lila och gula färjestad? vad jag däremot lärde mig är att det är tre perioder och att gubbar blir väldigt sura om man försöker byta plats med dom!!förutom aggresiva gubbar så var det väldigt trevligt

idag känns det som att allt har hänt men ändå ingenting, var till alberkts guld och frågade vad som hade hänt med jockes ring, åt mat och dolade
har återigen försökt att plugga (TENTA IMORGON) ena stunden känns det somom det inte är någon idé medans det senare ändras till att det inte enbart hänger på denna tentan då vi har lämnat in andra uppgifter med. blir nog en sista genomgång av anteckningarna så får vi se vad som händer.
måste lägga mig snart också bussen imorgon går 0738 alltså måste jag gå upp där runt 0600.(ytterligare en anledningtill att det kommer gå åt skogen) tur att jag är morgonpigg,inte!

nu blir det en sista genomgång av anteckningar och betala avgiften till julsittningen, sen SOVA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0