julen 2009

ja då var julen 2009 över..
volvo blev kinesiskt, saab... ja vad blev saab?
forskare kom fram till att kor antagligen sover mer än ½timme per dygn. det snöade nåt så infernaliskt. på tv visades 100åriga levnadsglada danska tanter och den stora frågan blev varför, varför visar man en barnfilm spm förtrollad mitt i natten??

ja det är väl en sammanfattning som heter duga, eller?
min jul tillbringades med mamma och pappa i stillhet, eller stillhet är väl kanske att ta i då det inte brukar infinna sig någon stillhet med pappa och mig i samma rum. en armbåge här, en knytnäve där eller ett finger mellan revbenen är alltid att förvänta sig så fort vi träffas och har det inte varit det så har mamma och jag nyst ikapp då vi råkaade på samma envisa snuva.

ser man julen så som julklappar så var det nog en av de mest lyckade presentmässigt. fick in flera fullräffar på alla berörda. en tröja till pappa, en almanacka till mamma och ett wii till jocke. bland mycket annat

själv sitter jag nu och myser i min nya pjyamas och morgonrock som jag fått i julklapp. finns inget bättre;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0