rearearearea

det är mellandagsrea och fast att jag nu hatar detta fenomen, så måste jag ju ändå erkänna att det är väldigt lockande. därför försöker jag intala mig själv att det snart kommer nya roliga vårkläder inom kort då denna jävulska rea.
att låta bli att handla inne i stan är ju faktiskt väldigt enkelt, fullt med folk, ungar som springer, skriker. mycket kläder son är varma och dålig luft. dock är det lite, bara lite svårare att låta bli mellandagsrean på nätet. måste ju faktiskt erkänna att det är mycket som är lockande. fina blanka bilder kläder som inte miljoner människor har varit och tavvlat på och inga småungar snytit sig i.

men nej, i min månadsbudget finns det inte plats för några mellandagsrea fynd. inte den här månaden och antagligen inte nästa heller.
det är hårt att vara student ;) fast det är det ju egentligen inte heller. men vi kan ju låtsas, för alla andra studenters skull och för deras omgivning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0