vart är mina saker?

jag hatar verkligen att tvätta. eller ja egentligen inte men just idag så gör jag det. det hänger tvätt precis överallt. jag blir galen.
håller på att beställa den sista julklappen men det krånglar bara massor för mig, får ingen bekräftelse att jag beställt alltså måste jag krångla och mejla kundservice och fråga om den har kommit in. men det är ju självklart då det var den sista och då måste det ju krångla lite med mig, humm

var med jocke in till stan en sväng förut han skulle ju ändå till jobbet och sedan på hockey, tänkte köpa lite grejer till julsittningen men det hela slutade med en kolatårta hos patricia och p-g. och lika bra var väl det ;) då det ändå inte fanns något av det som jag skulle ha. funderar på att gå upp i tid imorgon och åka ut till bergvik och kolla om det finns något där, jag undrar jag om det är möjligt??

vart är min karl??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0