dagen i sammanfattning

kunde verkligen inte sova inatt, var helt hopplöst. skulle vara duktig och lägga mig vid 12 var faktiskt trött men när det väl kom till att sova så var det kört. så för att iaf försöka att bli trött la jag mig framför tvn i ett försök att bli trött men det hjälpte inte heller. vid 3 la jag ner det försöket och gick och la mig igen men somnade inte förrän vid 4, mycket frustrerande.

jocke skulle upp tidigt och när klockan ringde var jag inte alls på humör för att vakna, kändes som om jag nyss somnat.'drog mig iaf upp efter mycket om och men. var ju tvungen eftersom jag inte orkade städa igår. runt 1 stapplade jocke och klas in efter att ha spelat squas (?stava?) stela som gubbar var dom ;p
åt och babblade lite.

var ute och fikade lite en sväng, kladdkaka MUMS. skulle köpa nya lådor till mamma på clas ohlsson. men det visade sig att det inte fanns några och dom 33 lådor som tydligen skulle finnas på lagret hade mystiskt försvunnit. heja, klart att just dom lådorna jag skulle ha var puts väck.
så vi får se om det kommer in fler, vem vet.

jocke var ganska utslagen efter att ha spelat, så han har varit ganska utslagen nu på kvällen, så har suttit och dolat lite för mig själt, var en snabb sväng till jobbet och tillbaka så att jag skulle få lite luft.

just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra. är väldigt trött på att vara uttråkad, men har inte kommit på nåt vettigt att göra än, förslag?någon.

vi får se, ha det bra!
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0