duktig

är faktiskt lite stolt över mig själv idag. fick endel gjort kanske inte allt men det är en början.
började sy lite, satt och nålade hela hela kvällen igår var så sugen på att dra fram symaskinen igår natt men eftersom den låter som ett helt tröskverk tänkte jag att jag bespara minna kära medboende i denna uppgång det.
drog fram den imorse istället, sydde nästan färdigt 3 stolsdynor. mycket glad blev riktigt snyggt, men dom är inte riktigt färdiga än. återstå att se när dom blir klara.
blev en massa ring i telefonen med. skulle avboka min tandläkartid som jag fick i grums men innan jag gjorde det, hitta en tandläkare i k-d. otroligt nog har dom lunchstängt fick iaf tag i dom skrev mig hos en privat tandläkare äntligen!  och blev av med tiden i grums. vem skulle ta en tid 0750? tror dom att jag tänker gå upp vid 0600 för att åka till tandläkarenn i grums. ne tror inte det tack.
började dessutom att fylla i a-kassa papprena så att jag kommer med i det, var mycket idag. tycker om när saker blir gjorda.
dessutom, kors i taket. började dom inte att bygga förrens vid 1230, vet inte vad pappa sa till gubbarna igår men hjälpte gjorde det iaf. TACK PAPPA!!! =D

nu är det läggdags, hopps ni står ut med mitt milslånga tjat om va duktig jag är ;p

nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0