emma+gottegris=SANT

så, har precis satt i mig drygt 1 liter glass med banan och 1 tub chokladsås.
och allt detta som tröstätande för att det inte fanns någon mandelmassa hemma som jag egentligen var sugen på.
life sucks, or not!! väljer nog not ;)

åkte hem till mamma och pappa i lördagsnatt, mamma kom och hämtade mig efter jobbet eftersom hon fortfarande tror att jag inte kan köra bil.
var rätt skönt att komma "hem" hinner ju inte det så ofta som jag egentligen skulle vilja.
hade slagit på stort och köpt plastlådor för att börja städa ur mitt gamla rum, som i stort sett stått orört sen sen jag flyttade för nästan 5 år sen. är lite svårt att sörstå att det är så längesen faktiskt.
ska iaf, köpa lite fler lådor och åka snart igen.
var till mormor en sväng, sen körde mamma hem mig var in på maxi en sväng och handlade lite mat. mamma är snäll hon.
fick ett litet städryck förut också, tyvärr har jag inte orkat avsluta det än. men det blir det imorgon.

har bokat tågbiljetter till göte nu också, skönt faktiskt,. mamma fick hjälpa mig hon kan det bättre än mig.
så då är allt fixat, bara packa och åka som saknas=)
looove it!=D

byebye

Kommentarer
Postat av: Jessica

Burr kallt med glass nu ju ;)

annars är det ju himla gott

2009-02-02 @ 09:30:33
Postat av: Anonym

1 liter banan ? HAHA, Emma då :D

2009-02-02 @ 15:23:35
URL: http://blondiehelaveckan.blogg.se/
Postat av: Anonym

menade 1 liter glass, HAHA

2009-02-02 @ 15:24:20
URL: http://blondiehelaveckan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menade 1 liter glass :P haha

2009-02-02 @ 15:24:56
URL: http://blondiehelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0