kvällsöppet

har faktiskkt varit lite duktig idag
började med att impulsboka tid i våran tvättstuga, blev 4 maskiner körda, var och handlade och lagade mat 2 ggr. det är mer än vad jag brukar göra under en hel vecka;p
måste dock erkänna att det känns skönt
imorgon blir det nog ett litet städvarv så kan jag känna mig nöjd och glad
träffade mamma en liten snabbis med, var kul att se henne. hann att prata lite skit

jocke ligger och småler, lr kanske suckar han lite jag vet inte riktigt. har lyckats med konststycket att prata med mamma ungefär 5 ggr på ca 1½ timme. vet inte riktigt varför men det bara blev så ;p
kommer på massor av saker och måstet ringa igen. det bara händer =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0