mig lycklig =D

¨sitter och tittar på mtv rihannas live your life. den stora frågan:
-varför börjar killen blöda ur munnen när dom sparkar han i magen??
humm.. mycket underligt tycker jag.

iaf så skulle det ha varit läggdax för många timmar sen, var ändå skönt och sitta och prata lite.
får göra det under ordnade former fler gånger tycker jag.

största och viktigaste som hände idag var att gubben och jag var och bokade resa till kreta
mig mycket lycklig =D
åker i början av maj hihi. har saknat värmen nåt så grymt sen vi kom hem från teneriffa i höstas blelv ju en ganska påtaglig omställning från jättevarmt till ganska ovarmt då.blir nog en ganska bra start på våran vår tror jag
piggnar till lite och när vi kommer hem så blir det ju bara varmare och varmare
tycker om det
hihi
kommer nog vara detta jag tjatar om ett tag nu tror jag

nu är det iaf tillslut nattnatt
ha det bra ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0