så var denna dag officiellt slut

då var denna dagen snart över och skönt är väl det. inte för att den har varit dålig i sig. men ändå skönt. tyst är det också på allt byggbuller som var imorse

började ju dagen med en underbar sovmorgon till ungefär 1300 (oops) hade verkligen inte inte lust att gå upp, dessutom var det rätt skönt eftersom jag har haft svårt att sova nu ett tag.
hann inte så mycket innan jag började jobba, pratade med mamma en sväng när hon åkte från arvika, dålig täckning där en sväng märkte jag, ville också vara med.

var rätt lugnt idag, och skönt var väl det, hann med mycket och kom ikapp lite för en gångs skull. blir så jobbigt i längden att vara efter i planeringen (om det nu skulle finnas någon ;p )

när jag kom hem gjorde gubben varm choklad åt mig, söt han är mums var det iiaf.
har suttit och tittat på ansiktbehandlingar på internet. känns som om det skulle vara skönt, svaindyrt var det iaf, men vi får se..villl..

vi får se om imorgon är en ny byggdag, hoppas inte


byggarbetet i trapphuset, fin balansbräda där. tror det är där det borras nu






semseterbild från i höstas, vill åka igen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0