that time of the month..

..jupp, nu är det den tiden på månaden..
när spenderarbyxorna rycker ännu mer i garderoben än vanligt.. både på gott och ont
speciellt när man försöker spara,men men det är sånt som händer
det går nog ihop iaf.

i vilket fall, skulle bara ta en liten snabbdusch förut, till detta ska tilläggas att klockan är över 12 på kvällen
blev iaf otroligt badsugen när jag satt där och tänkte att lite plaskvatten har ju inte skadat någon.
såg sedan bubbelbads flaskan. för att kortdra det hela blev min snabbdusch ett minibubbelbad i ca en timme. så, ja det är jag som spolar massa vatten mitt i natten tyvärr, men jag ångrar ingenting ;) för det var grymt skönt

är ledig en sväng nu, ska bli skönt. får se vad som händet

nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0