tidig morgon

blev kort sagt väck väldigt tidigt idag, med buller och bong
0750 kom någon fram till att nu är det nog rätt tid att börja såga i betongväggen, så det gjorde dom.. med råge.
var ju ingen ide att gå och lägga sig igen sen så som det härjades, så vi la oss och kollade poå school of rock.
har bestämt mig för att inte lägga mig igen, då kanske jag kan lägga mig i tid efter jobbet inatt.dessutom är klockan 1040 nu och dom har börjat såga och härja igen
det är inte så att jag blir arg för att dom bygger om, men det måste väl finnas en gräns. okj dom flesta börjar jobba vid 0800 men det är inte så att jag ställer mig och slår i grytor utanför deras lägenheter efter mitt jobb. det kanske är en dålig jämförelse men det är ungefär så som det känns.
och hallå, vart har dom kära "ursäkta bullret" lapparna i brevlådan?lr kommer det att dras av hyran? nej tror inte det
men snälla alla fönster som vänder mot innergården är sovrum, så ett tips. såga inte där på mornarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0