söndag

har haft en skön dag, där vi bara tagit det lugnt. åkte hem till jocke igår natt. vet inte när vi var där sist, känns lite olustigt egentligen att det står en lägenhet där och bara "står". det där med sambo på låtsas är lite skumt och är nog något som måste åtgärdas snart  faktiskt.

jocke tvättade som en galning idag tillslut tog tvättmedlet tog slut så det var till att  åka och köpa nytt, det vi inte var beredda på var att det hade snöat 5cm under natten så vi fick mer lr mindre skotta fram bilen. okj jag kanske överdriver lite men i stan har vi ett uppvärmt garage så att skrapa rutor låg väldigt långt bort i mitt sinne. nästa snubbe som uppfinner en isskrapa med borste på kan ju dessutom överväga att sätta på en bra isskrapa för dom är värdelösa.
tyvärr hade jag inte kameran med, men gissar att vi såg rätt bittra ut där vi stog och skrapade

kom iaf iväg till maxi och handlade blev en sväng förbi filmdelen och alldeles förmånga filmer blev köpta men då har vi iaf något att göra ett tag framöver
var inte så mycket folk heller som det lätt kan vara på maxi jämt annars när vi är där, dock kunde dom få som var där inte köra kundvagn lr hålla koll på sina barn. hopplöst folk
dammsög och städade i läggenheten, vi kunde känna oss nöjda när vi åkte därifrån.

såg äntligen på sex and the city filmen igårkväll fick ju den i julklapp i julas men ville se på serien innan jag såg filmen, lite pinsamt eftersom jag fick boxen julen innan men nu har jag sett den. den var kanske inte så bra som jag hade förväntat mig. inte så att jag tyckte den var dålig men jag hade väldigt stora förväntningar på den. men tyckte om den den var bra. får godkänt helt klart





hittade blider på hotellet i kreta, hit kommer jag och gubben åka i maj och mysa
tror det kommer bli helt otroligt skönt




kan ni se oss guppa omkring här? ;)


hittade denna semseterbild från madeira, så skönt tänker jag ha det denna gången med





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0