dagens planer gick sådär

såhär såg dagens planer ut:

-städa
-baka
-ikea
-handla?
-försöka sy kudde

vet väl inte om det gick så bra men,
-Städa gjorde jag, med råge lyckades välta skurhinken i hallen. det var vatten överallt näs tintill tzunamivågor där jag plaskade runt och försökte torka upp allt vatten. precis innan tänkte jag på att det gick ju ganske fort det här och sen sa det plask, var väl tur att jag inte välte ut den i sovrummet lr nåt sånt med alla tygkappor och skit runt och under sängen. kunde ha blivit ett rent helvete iså fall. blöt upp till knäna.
-Baka blev det inget av, får bli en annan dag.
-Ikea blev det med råge,tog en liten rond där. åt mat och strosade runt där. fick mig dock inga galgar och klädnypor men vi ska ju ner till kalmar nästa månad så jag får kolla om dom har såna jag vill ha där.
-Handla, blev det inget av, vem behöver mat? ;p
-Sy kudde, njaaa...köpte tyg på ikea för att sy baksidor med,men längre kom jag inte med det. men det kan väl räknas som att nästan sy en kudde iaf ;p

fick en lyxsovmorgon idag också ända tills 0810 sen satte dom igång att borra igen. dock hade pappa pratat med nån snubbe som jobbade här och förhoppningsvis så var det sista dagen idag
skämmer ut mig pappa och skvallrar massa med gubbarna, pappa då.

får se vad som händer imorgon, ska jobba annars är morgondagen osäker.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0