tisdagen, i korthet


tydligen hade någon ringt och klagat igår, för oljudet idag startade inte förrän 0850 istället för 0750 vet inte om det var så mycket bättre iaf för efter 0600 ungefär så vaknade jag mminst en gång i timmen, låg och spände mig ifall det skulle börja låta. är så grymt störande.
rensade även ut lite kläder, mamma ska ge bort till en hon känner så tänkte att jag lika gärna kunde röja lite här när det ändå var på G.
annars blev det inte så mycket var en sväng på stan och letade kokböcker, hittade dock inga, men en biografi om han som stängde in sin dotter i en källarbunker i österrike- är inte säker men tror han hette fritz någonting, mycket pinsamt att jag inte kommer ihåg vad den hette mu men iaf vill nog ha den sen. måste ju ha med nåt till kreta att läsa.
handlade på konsum, var hem och plockade lite, var duktig och satte etiketter på alla lådor som jag har. kände mig lite stolt.
får ta en rond med dammsugaren när jocke är och tränar med clas imorgon

träffade mamma en sväng när hon slutade jobba, vi skulle gå en sväng på stan och kolla
var upp och hämtade lite saker som mamma skulle ha med sig hem men det slutade med att jag följde med mamma och pappa till ikea för att äta mat. passade på att titta på lampskärmar till mamma , hon var lite avis på mina som jag hade köpt där

blev lite sugen på dom hon köpte med, tror dom kommer att passa hos dom faktiskt

blev en sväng in på maxi för att handla en liten sväng för att handla lite. har en liten dröm om att jag skulle baka morotskakamuffins, men vi får se om jag orkar fick en sväng av akut trötthet när jag kom hem. men det skulle ju lukta gott isåfall. vi får se

ha en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0