helgen som gick

tror inte att någon stackare har missat att det var alla hjärtans dag i helgen, min egna uppfattning kanske är att hämtpizza och en film skulle vara minst lika trevligt som att sitta och knö på en fullsatt restaurang. men det verkar som om jag var den enda som tyckte det.

både jocke och jag jobbade ju på alla hjärrtans dag så,så mycket firande blev det väl inte. istället väckte jocke mig på fredagen med blommor och present,så söt så hihi
lördagen gick under temat kommer inte frukost på sängen till mig så får väl jag komma till frukosten. alltså äta frukost på jobbet ;)

söndagen ägnades åt att sova igen alla timmar från det buller som har varit den senaste veckan, och skönt var det vill jag lova
var ju så fint väder igår också så ville ut och gå. tyvärr så är vi ju så sega, så det hade ju hunnit bli kallt när vi kom ut. var dock ute en timme med upptinings paus på haga hallen 10min ;p

lyckades även med att städa en gång till. låter väl som jag är en stor städnarkoman, vilket inte är fallet. men efter min lilla tzunamivåg i hallen sist så var jag tvungen att städa om den(torka golvet) så kunde jag väl lika gärna ta resten igen.
tyvärr så får jag mina städ ryck på kvällen torka golv 2300 är det nog bara mamma och jag som gör tror jag men rent blev det iaf

Kommentarer
Postat av: jessica

en hemmakväll är nästan mysigare än att gå ut och äta...man hör ju endå inte var den andra säger eftersom det är så mycket folk....Men det beror ju på vem man är hemma med....om en toffel som patrik somnar kl 20.00 så är det ju inget vidare kul

2009-02-16 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0